| Nya iMacen, snygg eller inte? | |
|
|
Författare | Meddelande |
---|
Jesper Besserwisser
Antal inlägg : 39 Location : Höör/SOL-centrum/Blekingska Registration date : 07-09-18
| Rubrik: Nya iMacen, snygg eller inte? tis sep 18, 2007 6:36 pm | |
| Vad tycker ni om den nya aluminium/svarta iMacen? Själv tycker jag nog att den vita föregångaren var snyggare, även om det nya tunna tangentbordet är fräckt. Hade jag funderat på att köpa en iMac så hade jag nog passat på innan de vita är slut. Men jag har inga sådana funderingar. Tillbaka till ämnet: Kaninvit eller Elefantgrå What's your pick? | |
|
| |
Cisselisississi Åsiktssättare
Antal inlägg : 45 Age : 35 Location : Santa Barbara, CA Registration date : 07-09-16
| Rubrik: Sv: Nya iMacen, snygg eller inte? tis sep 18, 2007 6:39 pm | |
| Det är i såna här lägen du borde länka så att jag slipper gå in och leta upp den rätta sidan (I guess apple.com?) själv... | |
|
| |
Antal inlägg : 45 Age : 35 Location : Santa Barbara, CA Registration date : 07-09-16
| Rubrik: Sv: Nya iMacen, snygg eller inte? tis sep 18, 2007 6:41 pm | |
| Gillar den svarta, den är snygg. Men jag kan ju inte säga att han är snyggare än den vita, eftersom jag har en sån själv.. | |
|
| |
intressesmurfen Stadig skribent
Antal inlägg : 13 Registration date : 07-09-18
| Rubrik: Sv: Nya iMacen, snygg eller inte? tis sep 18, 2007 8:01 pm | |
| Måste hålla med cissi (har också en vit)... Får väl ta och måla om min! (Ska påpeka att detta är off topic mest för sakens skull, det är nog ganska uppenbart annars) Vilka himla roliga smileys!! Har liksom alltid saknat en tutankhamon-smiley i min samling | |
|
| |
| Rubrik: Sv: Nya iMacen, snygg eller inte? ons sep 19, 2007 5:02 am | |
| Jag kom på när jag åkt till skolan och inspekterat datorlaben fulla av de vita att jag kunde ju faktiskt ha gjort livet lätt för andra, så här kommer länken där ni kan spana in the black one: http://www.apple.com/imac/design.html | |
|
| |
Naban Politiker
Antal inlägg : 67 Age : 36 Location : Lund Registration date : 07-09-18
| Rubrik: Sv: Nya iMacen, snygg eller inte? ons sep 19, 2007 10:41 am | |
| Elefantgrå! fast mer åt aliminiufanthållet! Vit suger hårt juh. De första macarna va elefantgråa och nu har de blivit mer moderna metallmammuthar! Fast... det är insidan som räknas tycker jag | |
|
| |
The Yolky Skapare
Antal inlägg : 79 Age : 37 Location : Lund Registration date : 07-09-16
| Rubrik: Sv: Nya iMacen, snygg eller inte? mån okt 08, 2007 12:44 pm | |
| | |
|
| |
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Nya iMacen, snygg eller inte? | |
| |
|