Spoke
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Spoke

Ett kompisforum

HemHem  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga in  

Resor till Afrika

Gå ner 
FörfattareMeddelande
The Yolky
Skapare
Skapare
The Yolky

Man Antal inlägg : 79
Registration date : 07-09-16

Resor till Afrika Empty
InläggRubrik: Resor till Afrika   Resor till Afrika Icon_minitimetis okt 16, 2007 10:39 pm

Någon som känner lika stort sug att åka till denna kontinent som jag?
Har visserligen varit i Tunisien, nordafrika, med min flickvän men skulle också gärna komma längre söderut och uppleva typ Tanzania och sånt. Very Happy

Men jag kan rekommendera Tunisien, det finns massor att uppleva även om de är väldigt vana vid turister i de centrala stadsdelarna så är det ganska annorlunda på landet.
Om ni åker dit så passa på att rida kamel i Sahara! Det var väldigt häftigt. Det behöver inte bli så fruktansvärt dyrt heller kostade ungefär 4500 för hela resan.
Det är billigt där nere att shoppa och äta så det bör man passa på att göra.
Men drick ordentligt om ni är där på sommaren. Det kan bli upp till 50 grader varmt! sunny

Resor till Afrika Sahara
Soluppgång över sahara. Fotot är taget från en kamelrygg.

king

fjonk
Mikroskrivare
Mikroskrivare
fjonk

Kvinna Antal inlägg : 4
Registration date : 07-09-19

Resor till Afrika Empty
InläggRubrik: Sv: Resor till Afrika   Resor till Afrika Icon_minitimelör nov 03, 2007 2:49 pm

Tanzania?? Vad skulle vi göra där? Du tror förresten inte där e varmare...? Roling eys sydafrika låter bättre annars.. Smile
Till överst på sidan Gå ner
The Yolky
Skapare
Skapare
The Yolky

Man Antal inlägg : 79
Registration date : 07-09-16

Resor till Afrika Empty
InläggRubrik: Sv: Resor till Afrika   Resor till Afrika Icon_minitimelör nov 03, 2007 3:29 pm

fjonk skrev:
Tanzania?? Vad skulle vi göra där? Du tror förresten inte där e varmare...? Roling eys sydafrika låter bättre annars.. Smile

Det är varmt i hela Afrika. Det är bara att deala med det. Smile
Men det verkar vara ett spännande land iaf.
Sydafrika vill jag också åka till. Nån mer som ska med?

king

fjonk
Mikroskrivare
Mikroskrivare
fjonk

Kvinna Antal inlägg : 4
Registration date : 07-09-19

Resor till Afrika Empty
InläggRubrik: Sv: Resor till Afrika   Resor till Afrika Icon_minitimelör nov 03, 2007 11:31 pm

ja... värme... sunny mmm Cool vem älskar inte det...? jag tror att jag plötsligt ändrade åsikt och fick en väldans lust att åka till afrika och stanna där till maj när sverigevädret har tinat upp igen.
Sponsored content

Resor till Afrika Empty
InläggRubrik: Sv: Resor till Afrika   Resor till Afrika Icon_minitime

Resor till Afrika
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Spoke :: Allt om resor-
Hoppa till: