Spoke
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Spoke

Ett kompisforum
 
HemHem  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 TV-serier! Vad är värt att följa?!

Gå ner 
+2
The Yolky
Naban
6 posters
FörfattareMeddelande
Naban
Politiker
Politiker
Naban


Man Antal inlägg : 67
Age : 35
Location : Lund
Registration date : 07-09-18

TV-serier! Vad är värt att följa?! Empty
InläggRubrik: TV-serier! Vad är värt att följa?!   TV-serier! Vad är värt att följa?! Icon_minitimeons sep 26, 2007 6:10 pm

Very Happy Precis sett på Heroes S02 E01! Helt underbart!
Min absoluta favorit för tillfället, bättre än morfin!
Till överst på sidan Gå ner
The Yolky
Skapare
Skapare
The Yolky


Man Antal inlägg : 79
Age : 36
Location : Lund
Registration date : 07-09-16

TV-serier! Vad är värt att följa?! Empty
InläggRubrik: Sv: TV-serier! Vad är värt att följa?!   TV-serier! Vad är värt att följa?! Icon_minitimeons sep 26, 2007 6:34 pm

Naban skrev:
Very Happy Precis sett på Heroes S02 E01! Helt underbart!
Min absoluta favorit för tillfället, bättre än morfin!


Älskar också Heroes. cheers
Till överst på sidan Gå ner
http://www.jonthes.blogspot.com/
Cisselisississi
Åsiktssättare
Åsiktssättare
Cisselisississi


Kvinna Antal inlägg : 45
Age : 35
Location : Santa Barbara, CA
Registration date : 07-09-16

TV-serier! Vad är värt att följa?! Empty
InläggRubrik: Sv: TV-serier! Vad är värt att följa?!   TV-serier! Vad är värt att följa?! Icon_minitimeons sep 26, 2007 6:41 pm

Grey's Anatomy in my heart! Säsong fyra börjar här imorrn!
Till överst på sidan Gå ner
http://cisselisississi.blogspot.com
Naban
Politiker
Politiker
Naban


Man Antal inlägg : 67
Age : 35
Location : Lund
Registration date : 07-09-18

TV-serier! Vad är värt att följa?! Empty
InläggRubrik: Sv: TV-serier! Vad är värt att följa?!   TV-serier! Vad är värt att följa?! Icon_minitimeons sep 26, 2007 9:38 pm

Cisselisississi skrev:
Grey's Anatomy in my heart! Säsong fyra börjar här imorrn!

Greys anatomy är helt klart underhållande alla har sex med alla, känslor blandas och alltihop blir till en enda salig röra...

Har de sista avsnitten i season 3 kvar dock

Det som är underbart med serier är att man kommer in i dem mer ju mer man tittar...
Till överst på sidan Gå ner
Jesper
Besserwisser
Besserwisser



Antal inlägg : 39
Location : Höör/SOL-centrum/Blekingska
Registration date : 07-09-18

TV-serier! Vad är värt att följa?! Empty
InläggRubrik: Sv: TV-serier! Vad är värt att följa?!   TV-serier! Vad är värt att följa?! Icon_minitimeons sep 26, 2007 10:08 pm

Jag såg första avsnittet av Heroes och gillade det inte alls, vilket var skönt för jag orkar inte följa den ändå.
Men... något som är riktigt bra är engelska komedi/drama/ungdomsserien "Skins" cheers cheers cheers cheers cheers
Det är en ungdomsserie gjord för vuxna (el. nästan vuxna) skulle man kunna säga. Inte som O.C. med andra ord (även om jag gillade den också). Den tar upp tunga ämnen som droger, sex och ätstörningar utan en massa moralkakor. Skådespelarna är fantastiska. Jag ska beställa dvdboxen, importerad från England, på discshop snarast.
"Skins" sänds på Kanal 5, torsdagar klockan 22:00

Om en timme börjar Studio 60 på SVT, kul för oss som gått media.
Till överst på sidan Gå ner
Naban
Politiker
Politiker
Naban


Man Antal inlägg : 67
Age : 35
Location : Lund
Registration date : 07-09-18

TV-serier! Vad är värt att följa?! Empty
InläggRubrik: Sv: TV-serier! Vad är värt att följa?!   TV-serier! Vad är värt att följa?! Icon_minitimeons sep 26, 2007 11:21 pm

Jesper skrev:
Jag såg första avsnittet av Heroes och gillade det inte alls, vilket var skönt för jag orkar inte följa den ändå.

Smile Jonthe, vad är det med honom mån tro?!
Till överst på sidan Gå ner
The Yolky
Skapare
Skapare
The Yolky


Man Antal inlägg : 79
Age : 36
Location : Lund
Registration date : 07-09-16

TV-serier! Vad är värt att följa?! Empty
InläggRubrik: Sv: TV-serier! Vad är värt att följa?!   TV-serier! Vad är värt att följa?! Icon_minitimeons sep 26, 2007 11:34 pm

Naban skrev:
Jesper skrev:
Jag såg första avsnittet av Heroes och gillade det inte alls, vilket var skönt för jag orkar inte följa den ändå.

Smile Jonthe, vad är det med honom mån tro?!

Tja... vissa gillar serier som tar upp samhällets problem blaha-blaha. Sleep (No hurt feelings Jesper) rabbit
Men jag gillar serier som är spännande och medryckande. Sen är det inte lika viktigt att den bygger på allt vi känner till. Som att människor inte kan flyga och sånt (eller kan de Question ) den ska vara välgjord och man ska sitta på helspänn hela tiden.

Men jag diggar Greys mycket också. Men nu koncentrerar jag mig bara på en serie.
Får väl kolla in boxarna senare. sunny


king
Till överst på sidan Gå ner
http://www.jonthes.blogspot.com/
anabanana345
Mikroskrivare
Mikroskrivare
anabanana345


Kvinna Antal inlägg : 6
Age : 35
Location : Lund
Registration date : 07-09-18

TV-serier! Vad är värt att följa?! Empty
InläggRubrik: Sv: TV-serier! Vad är värt att följa?!   TV-serier! Vad är värt att följa?! Icon_minitimelör sep 29, 2007 8:29 pm

Jesper skrev:
Men... något som är riktigt bra är engelska komedi/drama/ungdomsserien "Skins" cheers cheers cheers cheers cheers

Oo, "Skins" e superbra!

En annan serie som e bra e Bullshit på 6:an. pig Haha! Jag älskar att Penn svär hela tiden. Han e ball.
Till överst på sidan Gå ner
http://anabanana345.blogg.se
The Yolky
Skapare
Skapare
The Yolky


Man Antal inlägg : 79
Age : 36
Location : Lund
Registration date : 07-09-16

TV-serier! Vad är värt att följa?! Empty
InläggRubrik: Sv: TV-serier! Vad är värt att följa?!   TV-serier! Vad är värt att följa?! Icon_minitimetis okt 16, 2007 10:28 pm

Jag kollade faktiskt på ett avsnitt av Skins. Kom inte riktigt fram till om det var roligt eller bara jävligt torr humor. Britterna är ju annars bra på humor, på ett brittiskt sätt... men det här vet ja inte vad ja tyckte om. Shocked









king
Till överst på sidan Gå ner
http://www.jonthes.blogspot.com/
Cisselisississi
Åsiktssättare
Åsiktssättare
Cisselisississi


Kvinna Antal inlägg : 45
Age : 35
Location : Santa Barbara, CA
Registration date : 07-09-16

TV-serier! Vad är värt att följa?! Empty
InläggRubrik: Sv: TV-serier! Vad är värt att följa?!   TV-serier! Vad är värt att följa?! Icon_minitimemån nov 12, 2007 9:43 pm

Jag har börjat kolla på Andra Avenyn. Svenskt. Inte jättebra. Ganska mysko faktiskt. Nån annan som kollar?
Till överst på sidan Gå ner
http://cisselisississi.blogspot.com
The Yolky
Skapare
Skapare
The Yolky


Man Antal inlägg : 79
Age : 36
Location : Lund
Registration date : 07-09-16

TV-serier! Vad är värt att följa?! Empty
InläggRubrik: Sv: TV-serier! Vad är värt att följa?!   TV-serier! Vad är värt att följa?! Icon_minitimemån nov 12, 2007 11:59 pm

Cisselisississi skrev:
Jag har börjat kolla på Andra Avenyn. Svenskt. Inte jättebra. Ganska mysko faktiskt. Nån annan som kollar?

Det finns nog ingen här i hemlandet som missat SVTs storsatsning Andra Avenyn.
Frågan är hur många som tittar.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.jonthes.blogspot.com/
Cisselisississi
Åsiktssättare
Åsiktssättare
Cisselisississi


Kvinna Antal inlägg : 45
Age : 35
Location : Santa Barbara, CA
Registration date : 07-09-16

TV-serier! Vad är värt att följa?! Empty
InläggRubrik: Sv: TV-serier! Vad är värt att följa?!   TV-serier! Vad är värt att följa?! Icon_minitimetis nov 13, 2007 4:24 am

The Yolky skrev:
Cisselisississi skrev:
Jag har börjat kolla på Andra Avenyn. Svenskt. Inte jättebra. Ganska mysko faktiskt. Nån annan som kollar?

Det finns nog ingen här i hemlandet som missat SVTs storsatsning Andra Avenyn.
Frågan är hur många som tittar.

Haha typ min uppfattning av läget oxå. Min åsikt sviktar dock, ibland kan jag tycka att det är bra.. Vissa skådisar e ganska bra, och vissa lösningar är inte helfel.. Är dock trött på alla miljöbilder från Gbg:s hamn... För det e la Gbg? Eller så har jag fått det mo bakfoten.. Jaja lyftkranar, broar och lastbåtar är iaf ganska trist underhållning...
Till överst på sidan Gå ner
http://cisselisississi.blogspot.com
The Yolky
Skapare
Skapare
The Yolky


Man Antal inlägg : 79
Age : 36
Location : Lund
Registration date : 07-09-16

TV-serier! Vad är värt att följa?! Empty
InläggRubrik: Sv: TV-serier! Vad är värt att följa?!   TV-serier! Vad är värt att följa?! Icon_minitimetis nov 13, 2007 5:16 pm

Ingen aning om var det utspelar sig.
Den enda bild som etsat sig fast är när två killar började hångla under ett svettigt boxningspass. Brr!
Till överst på sidan Gå ner
http://www.jonthes.blogspot.com/
Naban
Politiker
Politiker
Naban


Man Antal inlägg : 67
Age : 35
Location : Lund
Registration date : 07-09-18

TV-serier! Vad är värt att följa?! Empty
InläggRubrik: Sv: TV-serier! Vad är värt att följa?!   TV-serier! Vad är värt att följa?! Icon_minitimefre nov 16, 2007 7:09 pm

The Yolky skrev:
Ingen aning om var det utspelar sig.
Den enda bild som etsat sig fast är när två killar började hångla under ett svettigt boxningspass. Brr!


Smile Hahahaha P:! Precis det med boxningen är det enda jag lyckats se av den serien.. har man fått fel bild av det hela?
Till överst på sidan Gå ner
The Yolky
Skapare
Skapare
The Yolky


Man Antal inlägg : 79
Age : 36
Location : Lund
Registration date : 07-09-16

TV-serier! Vad är värt att följa?! Empty
InläggRubrik: Sv: TV-serier! Vad är värt att följa?!   TV-serier! Vad är värt att följa?! Icon_minitimesön nov 18, 2007 4:35 pm

Naban skrev:
The Yolky skrev:
Ingen aning om var det utspelar sig.
Den enda bild som etsat sig fast är när två killar började hångla under ett svettigt boxningspass. Brr!


Smile Hahahaha P:! Precis det med boxningen är det enda jag lyckats se av den serien.. har man fått fel bild av det hela?

Ingen aning. Jag följer bara Heroes just nu. Har även förstört mina skrattmuskler medan jag kollade genom Scrubs, sesong ett. Laughing


king
Till överst på sidan Gå ner
http://www.jonthes.blogspot.com/
everesting
Mikroskrivare
Mikroskrivare
everesting


Man Antal inlägg : 8
Age : 35
Location : SS
Registration date : 07-10-01

TV-serier! Vad är värt att följa?! Empty
InläggRubrik: Sv: TV-serier! Vad är värt att följa?!   TV-serier! Vad är värt att följa?! Icon_minitimemån nov 19, 2007 10:09 pm

The Yolky skrev:
Ingen aning om var det utspelar sig.
Den enda bild som etsat sig fast är när två killar började hångla under ett svettigt boxningspass. Brr!

d enda jag har sett från den serien är en gubbe som börjar spy för att han tycker en annan typ har väldigt dålig hygien. Han spyr bakom stolen i vardagsrummet No skönt med serier som tar upp verkliga problem...
Till överst på sidan Gå ner
Cisselisississi
Åsiktssättare
Åsiktssättare
Cisselisississi


Kvinna Antal inlägg : 45
Age : 35
Location : Santa Barbara, CA
Registration date : 07-09-16

TV-serier! Vad är värt att följa?! Empty
InläggRubrik: Sv: TV-serier! Vad är värt att följa?!   TV-serier! Vad är värt att följa?! Icon_minitimeons nov 21, 2007 5:34 am

everesting skrev:
The Yolky skrev:
Ingen aning om var det utspelar sig.
Den enda bild som etsat sig fast är när två killar började hångla under ett svettigt boxningspass. Brr!

d enda jag har sett från den serien är en gubbe som börjar spy för att han tycker en annan typ har väldigt dålig hygien. Han spyr bakom stolen i vardagsrummet No skönt med serier som tar upp verkliga problem...

För att ge klarhet i den saken: Rasmus (som han heter) fick vinterkräksjukan den dagen och var hemma flera dagar.
Till överst på sidan Gå ner
http://cisselisississi.blogspot.com
The Yolky
Skapare
Skapare
The Yolky


Man Antal inlägg : 79
Age : 36
Location : Lund
Registration date : 07-09-16

TV-serier! Vad är värt att följa?! Empty
InläggRubrik: Sv: TV-serier! Vad är värt att följa?!   TV-serier! Vad är värt att följa?! Icon_minitimeons nov 21, 2007 4:20 pm

Hmm.. trevligt att han spydde bakom en stol. No
Till överst på sidan Gå ner
http://www.jonthes.blogspot.com/
Sponsored content





TV-serier! Vad är värt att följa?! Empty
InläggRubrik: Sv: TV-serier! Vad är värt att följa?!   TV-serier! Vad är värt att följa?! Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
TV-serier! Vad är värt att följa?!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Spoke :: Allt om film och TV-
Hoppa till: