Spoke
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Spoke

Ett kompisforum
 
HemHem  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 BootCamp, PC:n i Macen!

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Naban
Politiker
Politiker
Naban


Man Antal inlägg : 67
Age : 35
Location : Lund
Registration date : 07-09-18

BootCamp, PC:n i Macen! Empty
InläggRubrik: BootCamp, PC:n i Macen!   BootCamp, PC:n i Macen! Icon_minitimetis sep 18, 2007 8:58 pm

Vad tycker folk i almänhet om BootCamp?!

=gör så att du kan installera windows XP /VIsta på din Mac, Jag har delat hårddisken så att 20 gb går till min Windows XP. Operativsystem att välja på kan man välja när man startar datorn.

Innan ni dissar bootcamp så kan jag säga (även om jag inte spelar datorspel, va tvungen testa om det funkade med mer avancerade spel) och funkar finfint! + Msn 8.1 (eller 8.0 för den delen) finns inte till mac! X)

Riktigt fett tycker jag ivf! Om man gillar både mac o pc så förslår jag att man skaffar en mac och installerar pc som bonus, sen kommer man erfara att mac äger!
Till överst på sidan Gå ner
The Yolky
Skapare
Skapare
The Yolky


Man Antal inlägg : 79
Age : 36
Location : Lund
Registration date : 07-09-16

BootCamp, PC:n i Macen! Empty
InläggRubrik: Sv: BootCamp, PC:n i Macen!   BootCamp, PC:n i Macen! Icon_minitimetor sep 20, 2007 7:37 pm

Citat :
sen kommer man erfara att mac äger!

Då är det väl bara och skaffa en ren mac från början. lol!

Kan du inte locka hit Rasmus? Han skulle väl gilla en sån här tråd med tanke på att han lever för Apple och Mac. geek





king
Till överst på sidan Gå ner
http://www.jonthes.blogspot.com/
Naban
Politiker
Politiker
Naban


Man Antal inlägg : 67
Age : 35
Location : Lund
Registration date : 07-09-18

BootCamp, PC:n i Macen! Empty
InläggRubrik: Sv: BootCamp, PC:n i Macen!   BootCamp, PC:n i Macen! Icon_minitimetor sep 20, 2007 10:37 pm

Jaaa... sen när man har landat på jorden med denna enorma vetskap så kommer man skaffa en "ren" mac!

Ska se vad jag kan göra. Kan säga att Rasmus jobbar i malmö för tillfället och bor hos sin mormor där, han har inte internet men en tv och sin x-box med. Därför kommer han inte kunna komma in här så ofta. Ska tipsa honom ändå!
Till överst på sidan Gå ner
Jesper
Besserwisser
Besserwisser



Antal inlägg : 39
Location : Höör/SOL-centrum/Blekingska
Registration date : 07-09-18

BootCamp, PC:n i Macen! Empty
InläggRubrik: Mac på konsert   BootCamp, PC:n i Macen! Icon_minitimetis nov 20, 2007 2:40 pm

Frej från Slagsmålsklubben spelade tillsammans med en från Las Palmas på den beryktade musikfesten i Stehag.
Han använde en MacBook med windows silent No pale Wink

Var backstage innan; här är några citat från samma artister:
"Fan vad jag är full"
"Vad gör vi om vi inte kan låten? -Rappa byt eller nått så byter jag"
"Fan vad jag är full"
Skål!

De inledde förövrigt konserten med orden: "Ikväll står vi under ett rör från Gud där all skit kommer att rinna ner".
Bra konsert: Nej
En upplevelse man sent kommer att glömma: Ja
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





BootCamp, PC:n i Macen! Empty
InläggRubrik: Sv: BootCamp, PC:n i Macen!   BootCamp, PC:n i Macen! Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
BootCamp, PC:n i Macen!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Spoke :: Macforum-
Hoppa till: